lørdag den 10. august 2013

Alene hjemme

- eller børnene er her sammen med mig :-)
Vejret er ikke super godt i dag, det har regnet rigig meget. Øv! Savner allerede sommer og sol.
Jeg besluttede, at jeg ville give mine smagsløg lidt sommer! Denne ret er blevet vores foretrukne her i sommer, den er nem og super lækker.

Sommer frikadeller
400 g. hk. kylling
1 æg
1 løg
75 g. havregryn
50-75 g. barbequesauce
1-2 tsk. paprika
Salt og peber

Det hele røres sammen, lad farsen hvile minimum 30 min. i køleskab.
Steges på pande ca. 10 min.
Jeg har også flere gange med stor succes stegt frikadellerne på grillen. Jeg brugte en foliebakke som "pande" - det skal prøves!





Jeg snød i dag og brugte denne barbequesauce


Serveret med en lækker salat bestående af: mix salat, ærter, revne gulerødder og agurk.
Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar