onsdag den 11. september 2013

På den anden side..

Så er jeg kommet mig lidt over den meget travle uge, jeg havde i sidste uge. Det kræver meget arbejde og planlægning at lave bryllupskage til 110 mennesker. Den største udfordring var faktisk, at jeg ikke havde plads i køleskabet til den største af kagerne, den var lige et par centimeter for stor - typisk!!
Gode råd var dyre, men heldigvis havde min mands tante et køleskab der var stor nok. Jubiii

Alt blev lavet hjemmefra, men kagen blev samlet og pyntet færdig på stedet. Det var ikke til at transportere den ellers. Jeg kørte meget tidligt lørdag morgen og kørte meget forsigtigt, aldrig har jeg været så nervøs i trafikken. Nå men, nu til kagen..
Den bestod af chokoladebunde med appelsinmousse og chokolademousse, en rigtig lækker og frisk kombination.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar