lørdag den 6. september 2014

Morgenhygge

Min mand er begyndt på en ny uddannelse, børnene er i børnehave og vuggestue - så jeg har fået nogle timer for mig selv. Der er jo selvfølgelig nogle praktiske ting der skal laves, og jeg skal naturligvis søge job. Men har besluttet mig for at lave lækker mad til mig selv i løbet af dagen. Her kan jeg nemlig nyde maden i fred og ro - det sker ikke så tit når børnene er hjemme!
Forleden morgen lavede jeg mig en omgang scrambled eggs. 


Jeg brugte blot 3 æg, barbecue krydderi, salt og peber. Ved servering rev jeg en skive rugbrød i stykker og hældte æggende ud over. Jeg pyntede med lidt purløg fra haven og lidt ekstra salt. 
Det smagte himmelsk og var nemt at håndtere! En klassiker der kommer på bordet her igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar